Kvällen

Haha, ja resultatet vad det gäller maten blev ärtor med örtsalt på. Hrm? Ja, Marcus tyckte att jag var helt ute och cyklade, men han tycker å andra sidan att alla grönsaker smakar gräs. Jag blev iaf mätt och belåten (efter två mackor också...).

Nu sitter jag och laddar inför en filmkväll. Kan väl inte gå fel såhär en torsdag? Om nu inte sällskapet misstycker när jag nyser och snorar som en annan dagisunge. Gash, någon som har nässpray ? Vår är av någon anledning borta..

Drog med mig mannen ner till djuraffären som jag sa, och vilken lycka.. vi gick runt som två små barn på julafton och blev alldeles till oss över små hundkorgar och halsband. Vår mini flyttar snart in, så otroligt overkligt!
Jag satt och surade lite nyss vid tvn, och då satte sig Marcus vid tvn och bytte till datorn, då blev jag ännu mer sur och tog upp min dator och började läsa bloggar istället. Efter en stund hör jag "älskling.. titta" och så pekar han emot tv-skärmen. Och där är bilden på gullet. Inte fan kunde jag sura då! Pusskalas blev resultatet.

Nej, nu ska vi dra oss. Mumien 3 blir det nog vi ska se, måttligt road men så kan det vara :)

Lagom road

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0