Gnälla, snälla

Phuu.. äntligen hemma! Shit, vad tröttsamt det kan vara att jobba fyra timmar. Det är nästan läskigt att tänka på att jag blir trött av det lilla.. hur ska jag klara åtta timmars pass? :O
Får helt enkelt satsa på ett jobb där jag bestämmer mina tider själv. Yeah, sounds good.

När jag kom innanför dörren så trodde jag att min älskling skulle ta emot mig med öppna armar och med en nylagad middag stående på bordet. Men det jag möttes av var bara en massa jävla reklamblad! Förstår folk som sätter små lappar med "Ingen reklam, tack!" på dörren.
Så jag slog mig ner, ensam, vid köksbordet.. mina fötter ömmar efter att ha sprungit runt i klackar hela dagen, min mage knorrar och är allmänt hungrig och till råga på allt så finns det inget att äta hemma! Bah,bah och bah.

Får helt enkelt ta en sväng ner till affären, eller också får jag äta Marcus äckliga Skogaholms limpa. Affären och dess godsaker lockar..

Too be continued.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0