Gash!

Pust och stånk, nu har jag städat i en och en halv timme och jag är död. Kommer ju någon snubbe och ska se lägenheten vid sju, och känner jag min pojkvän rätt måste det vara glänsande all over. Turnisse är han som jobbar och slipper städa.

Har haft en seg dag idag, känns verkligen som att min kropp fylls mer och mer med baciller. Mitt huvud känns som att det ska sprängas och min hals svider och gör ont. Buhu, flicka lilla. Jag vet att jag är gnällig, men hatar att bli förkyld.
Tillråga på allt så kommer jag inte få min lilla vovsing.. och det gör ont. Hade liksom vant mig vid tanken på ett litet knyte att ta hand om. Drömde t.o.m om den inatt.. Åh :( Skitdag!

Funderar på att ta på mig mjukisar, en halsduk, en av marcus stora tröjor och mina sköna vita tofflor, och sen bara krypa ner i soffan under vår mysiga pläd. Försvinna några timmar.
Ja, så blir det!


Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0