Fredag

Sovmorgon idag, åh välbehövligt! Har första lektionen vid halv elva och sen har vi bara en lektion till, sen är den här veckan över igen och en skön helg ligger framför oss.

Men innan dess, närmare bestämt ikväll så är jag medbjuden av pojkvännens syster, som är frisör, på en sminkkurs. Där ska vi få lära oss om underlag, rengöring, vilka fäger som passar till vad och så får vi en personlig sminkning som ska passa våra egna naturliga färger. Detta sker i Kalmar och efter kursen blir det nog att vi går ut och äter. Ska bli riktigt trevligt :)
Mellan skolan och kursen tänkte jag hinna med att träna, känner att nu måste jag faktiskt ta tagen i min hälsa och min kropp. Man blir slapp med träningen och matrutinerna när man har pojkvän, men det är ingen bra anledning till att  inte känna sig bekväm och fin för sig själv. Så nu, skärpning!

På lördag är det 18-års fest i en hyrd lokal, kan nog bli riktigt glassigt. Grattis Fia, min sötnos! :)

Nu måste jag springa och sminka mig, bråttom snart. Puss!


Gårdagens sminkning och nattlinne. Och det är inte mitt posande ansikte jag vill visa upp, utan vill visa mitt fina armfett som ska tränas bort haha. Tio kilo kanske? Maha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0