Fredag

Godmorgon! Åh, vem älskar inte fredagar? Jag blir glad bara av tanken på att det är sista dagen innan helgen. Att det dessutom är sista dagen innan vi får höstlov är än bättre! Vaknar upp och är inte lika förkyld som igår, och sånt händer nog bara på fredagar.. :)

Dagens bestyr består för och främst av en promenad, för trots att jag är sjuk så har jag inte rört på mig på fyra veckor. Helt galet, jag som alltid tränar minst två gånger i veckan, jämt! Men har väl varit inne i en svacka.. Humörsvacka, bloggsvacka, träningssvacka.. ja ni förstår.

Blir ev. att vi drar till kalmar idag, inte helt oväntat att jag ska dit, men den här gången är det med flickorna och inte mannen. För mig blir det nog mest att kolla in MQs nya festkollektion "Paris, Kate and I", som tydligen ska innehålla en hel del klänningar a´la Betsey Johnson, who I like. Puffigt och markerad midja är min grej. Annars ska jag kolla efter hundgrejer :)

Nej, nu ska jag slänga på mig walkskorna och dra mig ut i det kalla vädret. Mega halsduk får det bli på det!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Skitsnygg bild! ^^

2008-10-24 @ 14:22:13
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Dennis

Åh tack, vad roligt att höra. :)

2008-10-24 @ 19:53:18
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0