För jag vill ha fredag idag..

Godmorgon! Vart dåligt med uppdateringar igår, närmare bestämt inga alls. Hade fullt upp med annat, så som att laga mat, gosa med min älskling, styra upp ett klänningsköp tills på lördag, springa i spöregnet med mina bästa vänner.. Ja, vardagliga saker :)

Men nu är jag här, och idag mår jag bra. Är lite lätt stressad, vi får nämligen nycklarna till den nya lägenheten idag. Så Marcus har tagit ledigt för att flytta hela dagen, medan jag ska gå och jobba vid nio. Känns sådär, vill ju också vara med och flytta! Men jobbar ju bara till två, så missar väl inte så mycket. Vill bara att det ska gå snabbt så att vi kan hämta vovven sen. Gaah, vår lilla prins kommer snart hem!

Alldeles strax ska jag springa ner till Lindex, ska bli kul att jobba idag. Hoppas det går lika bra som det gått alla andra dagar. Peppar peppar!

Imorgon blir det iaf fest hos Mia & Jeppe. Är inte sådär jättepepp, men det kan nog bli kul ändå. Måste hinna sola innan dess också, usch ännu mer stress. Men nej, nu ska jag inte hetsa upp mig.

Grattis till Emilia som fyllde år igår, du kommer alltid vara min älskade låtsassyster!


Bjuder på min sedvanliga jag-är-på-bra-humör-pose, med uppblåsta kinder. Tja, mina närmsta förstår ;)

Nu, jobbet! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lucia

mm sötnos! imorgon gäller det ;)

2008-10-31 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0