Energy!

Jag gick hemifrån vid halv sju och kände mig som en slapptask i kroppen, seg och allmänt mjuk i musklerna. Uscha, var min tanke när jag gick utanför dörren och upptäckta att det var svinigt kallt. Gick med bestämda steg ner emot gymmet och tänkte inte ge upp pga några mindre köldskador.

Började med 45 min crosstrainer, och ärligt talat var jag svimfärdig i  ganska exakt 43 av de minuterna. Yrseln hade med andra ord inte alls försvunnit som jag trodde. Men tog mig igenom det och la mig direkt på en matta och körde igång med magen. Det gick betydligt bättre, och allt eftersom jag betade av fler kroppsdelar, så mådde jag allt bättre.

Inser att min trötthet jag lidit av sista tiden nog handlar om att jag knappt rört på mig. Jag är trött efter skolan, vilket gör att jag inte orkar träna på kvällen. Att jag inte tränar leder till att jag får mindre energi och fortsätter att vara trött. Och så rullar det på. Ond cirkel.


Lauren Conrad & Lo Bosworth ute och joggar

Nu ska jag äta kiwi och plugga lite svenska!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0