Early saturday

Godmorgon alla morgonpigga! Jag gick nyss upp och ja, det tog emot en hel del att gå upp så tidigt på en lördag. Helger är heliga! Men har ju ett lov sen att sova ut på.. :)

Sitter och funderar vad jag ska ha på mig, behöver inspiration! Det är ju dessutom lite svårare då inte min garderob består av så mycket Lindex-kläder, det är snarare en minoritet av det. Men får väl blanda med lite neutrala kläder, där märket inte sitter mitt på rumpan och skriker ut "VI ÄR IFRÅN DOLCE", utan mer något i stil med Acne jeans som är mer diskreta. Nog snackat, jag hittar på något!

Ikväll, runt halv sju ska vi på årsmiddag med Marcus fotbollsklubb. Det vanliga antar jag, middag, tal, prisutdelning.. blabla. Men det blir säkert trevligt ;) Har ju iaf Jessica där. Får väl se vad som händer resten av kvällen.

Nu frukost!


Skulle mycket hellre gå runt sådär hemma, än att jobba hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0