Charity

Min snälla mamma trampade gasen i botten och styrde in till stan för att hjälpa sin dotter i nöd.. klädnöd.
Jag handlar tyvärr inte så mycket kläder på Lindex annars, dumt faktiskt för de har mycket fina kläder, men så är det. Vilket ger mig lite lätt panik varje gång jag ska jobba och står där med noll idéer och bara några få plagg att ha på mig.

Så mamma fick ta lite pengar och använda till välgörenhet för sin dotter. Haha, låter hemskt. Får väl tillägga att vi båda har ett fadderbarn i Afrika och att vi varje år köper Rosa-bandet.

Resultatet blev en svart stickad väst och en längre grafitgrå koftklänning.


Tack mami :)
Nu ska jag till jobbet! Puss

Kommentarer
Postat av: Lucia

nu fick du koftan gumman =)

2008-10-28 @ 15:32:42
URL: http://luuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0