Dolce Vita

Ligger i soffan och slappar, zappar runt lite på tvn och surfar runt lite bland olika bloggar.
På femman är det ett gammalt avsnitt av Dolce Vita med Emma Andersson, hon glassar runt i Palma och Dubai och bor på de lyxigaste hotellen, äter på de finaste restaurangerna och får diamantringar i present av sin dejt (för det skulle enligt miljondollarsnubben vara sed).
Jag blir lite lätt sugen på att lämna min svenneman hemma och dra dit där man tycks bada i allt som är lyx. Men mindes nu de långa vackra rosorna min älskling kom hem med till mig igår. :)

Bestämde mig iaf, jag ska se till att inget ska fattas mig. Någonsin. Men dit är det ju en lång väg, att utvecklas fullt ut tar tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0