thoughts on my mind

Hemsk kväll, vill dra ett streck över timmarna fram tills klockan elva. Vill vrida tillbaka klockan och stoppa din rörelse med glaset till munnen..


När kvällen övergick till natt så vände vi vårt humör och bestämde oss för att ha en kul kväll iaf. Och det hade vi verkligen! Vi tre på dansgolvet, det riktigt gungade under fötterna. Kan väl bero på att det är sånt golv där, men iaf.. :)

Efterfest hos Nicke blev det för mig & Hanna, hemma var vi inte förrens halv fem cirkus och då var vi bra trötta. Sov jävligt gott och nära.
Vaknade och kände värme, och även denna dagen blev en bra dag för mig.

Försöker att inte fundera på det, och på dig. Besviken är jag, finns ingen tvekan, men visst kan vi klara oss igenom även detta. Men det är du som kommer få sköta jobbet, inte vi.

Allt jag fick höra igår, det gör mig så konfunderad. Säger du alla hårda saker för att skydda ditt eget hjärta, eller är du bara ärlig ? Det dina vänner säger, stämmer det? Har jag satt igång något du inte vet själv hur du ska hantera? Att känna något är värre än att göra något i dina ögon, så när jag är där, ligger där, är det då rädsla du känner ?

Blågröna ögon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0