The phone goes on ringing..

Måndag morgon, klockan ringer, men min stela kropp reagerar inte ens.. Pappa får tillslut ruska mina axlar då han börjat undra om jag slutat andas. Haha, godmorgon världen ! Rakt i ansiktet på dig.

Hade stresshantering första lektionen, verkar som en trevlig kurs. Ser fram emot lite massage och "egen-tid" för avkoppling. Är en sötnos i min grupp.. (A) Taha!
Hade en väldigt lång dag idag, tog lite på krafterna att sluta vid tio i fyra. Men mina tjejer piggar som vanligt upp!
Och hör och häpna, idag var Hanna och jag och tränade ;)

Kom hem runt åtta efter att vi stått och snackat bort en massa tid i vinden, älskade Hanna! <3
Men vindar kan tyvärr inte dölja alla skrik, haha. Fina stunder med den här tjejen, galet.

Börjar inse mitt eget värde, inse att jag faktiskt kan välja själv precis hur mitt liv ska vara och bli. Känns som att jag växer, som att all den tunga bördan jag haft i mitt bagage börjar lätta och jag ser fram emot en väldig massa ljusa stunder. Och att låta sig trampas på är brist på självrespekt, det är något man måste minnas när man står där och tjuter för en obetydlig person sagt onda ord i dina öron.

Ska skriva ihop lite svenska nu och måla naglarna i nån glad färg så jag kan glädja någon tung själ med dem!

image68

So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0