Taha, bra dag !

Haft en finfin dag med en massa skratt & en go Lucy. Skolan var slut vid tio över ett och då drog vi oss in emot stan och slängde våra bleka (?) kroppar under solariets cancer/rynkstrålar. Nöjda och glada, röda som kräftstjärtar som just färdigkokats, styrde vi stegen emot centrum av ingenting. Tog en sväng över In the mood, hittade både kjol och byxor men nä, inte idag, tänkte vi båda.

Drog vidare till Coffee House, och en hallonpaj, en kaffe, en kokosboll och en massa serious, but oh not so serious snack senare tog Lucy bussen emot högborgen av utkanterna runt vår stora stad, Figeholm.
Hon lämnade mig ensam i mörkret och jag fick i ca. en kvart tillbringa tid på Rågårds Modehus. HAHA!

Min kära mamma och hennes companion aka. lover kom sedan och hämtade mig. Och jag kunde lämna den skrämmande staden för den trygga bilen. Vi åkte till Jysk där vi inhandlade både det ena och det andra. Bl.a en jättefin spegel till mig. Wiieho, nu kan jag sluta klä på mig med förbundna ögon!
Köpte även lite ljuslyktor och en och annan bäddsoffa to my brother.
Nöjda åkte vi hem, och mami och jag slog oss ner i köket. Pratade om ditt & datt och hade det allmänt trevligt. Kärlek till henne !

Mötte även min kära Anh på Jysk, stod och pratade en lång stund med henne, framför allt om våra kommande födelsedagar som vi planerar att fira med pompa och ståt! Saknar henne och mina gamla tjejer. Gamla och gamla, men gosh vi umgås knappt längre. En fika snart, annars jävlar!

Inte tränat idag alls, inte ens en promenix. Men sprang en mil igår, så väger väl upp lite ;) Blir nog en till runda imorrn, har ju sovmorgon.

Strax blir det DHW i sängen, so loong !

Älska Lucy <3

Kommentarer
Postat av: lucy

haha ja det var en toppendag!

2008-01-09 @ 07:29:10
URL: http://luucy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0