Stop running forwards while you're looking backwards

Det är nu år 2008, om tre veckor fyller jag 18. Det gör mig glad att tänka på, en massa dörrar öppnas. Men innan jag öppnar de dörrarna och allt vad de innebär måste jag komma över alla de sakerna som tynger mina axlar och mitt hjärta.

Läste för någon vecka sen ett väldigt bra citat; "Du ska aldrig springa emot något nytt om du fortfarande springer ifrån något gammalt."
Det stämmer så bra, så otroligt på pricken hur jag känner och hur mitt liv är just nu.

Jag måste bara inse att det inte bara är han som måste glömma och gå vidare, utan mitt hjärta måste även det släppa det vi hade. Jag kommer aldrig få tillbaka den känslan jag hade med honom, men jag kan alltid minnas allt bra vi hade. Och jag är tacksam, så himla tacksam för att jag fick uppleva kärlek när den är som bäst. Du gav mig allt jag kunde drömma om, både känslomässigt och vackra saker. Det är det jag ännu inte kunnat släppa, och det är det jag insett nu.
 
Jag måste själv gå vidare för att kunna låta dig gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0