Nytt År!

Jag ville bara skriva ett kort inlägg, önska alla ett GOTT NYTT ÅR. Jag hoppas att det blir just det, ett gott år. För oss alla. För dig & för mig.

Kvällen blev väldigt blöt i flera benämningar, snöflingor stora som golfbollar föll över vårat torg när vi skulle fira in det nya året. En massa pussar hit och dit med alla & ingen. Gick ifrån Jimmy kvart i tolv och var väl tillbaka runt ett, halv två för att värma våra stackars kroppsdelar och torka våra dyngsura hår. Efterfesten pågick till 6 för mig och Hanna, sen somnade vi i varsin famn.

Tar resten av allt &inget en annan dag, en annan timme, vill inte fundera på något.

Jag hade en bra kväll, en bra början på det nya året, hoppas att ni alla hade detsamma!
Vill tacka mina tre bästa vänner i hela världen, ni gör mitt liv så otroligt värdefullt och det går inte att sätta ett pris på den vänskap ni ger mig varje dag. Jag älskar er, Malin, Lucia & Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0