My babys !

Har fått hem AA-plaggen ifrån Nelly.se nu, eller de kom närmare bestämt igår. Invigde kjolen idag och den var perfekt. Tänkte visa dem här också, för er som inte ser mig varje dag och mina konstiga infall vad det gäller kläder. Mina vänner säger alltid att jag klär mig för att synas, och det stämmer nog :)

image72

image73

Någon lurig fläck på ryggen nu insåg jag ? Baaah, blir tvätten då innan den ska dansas i till high-heals på lördag ;)
Tänkte även slänga in en bild på mina darlings som efter x antal kläm och ögonkast tillslut hamnade i min ägo.
image74

Inte alla som gillar det här med rågummisula, men jag föll pladask för Marc Jacobs skorna med sulan, och kände att detta nog var ett rimligt alternativ. Och 35% rea på dem också, som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0