Hungry eyes

image62

Kvällen blev bra, mysig och lugn. Oh, jag är så glad för mina puddingars skull! Malin på sitt håll och Lucy på sitt.

Jag , Hanna och Malin åt iaf på Cecil. Det gjorde även Luce, men med sin pojk. Mys :)
Sen gick vi till Hemköp för att inhandla lite tuggummi, det kunde nog väl behövas förr vissa. Taha! Stannade och pratade med Martin, ska lämna in jobbansökan dit, så snart får han stå ut med mig allt mer ;)

Lämnade av en nojig Malin, som förövrigt var galet söt igårkväll. Hanna och jag gick då vidare upp till Jimmys lägenhet. Möttes av två brudar vi inte nämner vid namn, men som inte riktigt ligger i toppen på min favorit-lista. Men de försvann snabbt. Sedan uppstod vissa komplikationer och vi drog vidare till Nicke.
När killarna äntligen försvann så satte jag och Hanna på Dirty Dancing och drömde oss bort för några timmar.
Kom överens om att ta upp dansen igen. Och det är väldigt lägligt att Nicole och Fia vill dra med mig på cheerleading. :D

Natten blev även den lugn, somnade runt fyra och var då väldigt trött. Vaknade med en iskall kropp och ett hår som stod åt alla håll.

Promenad i första solen för i år, underbart!

Det du viskade i mitt öra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0