Express myself

Det finns många sätt att uttrycka sig på; klädstil, frisyr, hobbies, politisk läggning, sexuell läggning etc.
Ett sätt som jag tycker mycket om är att smycka sin kropp, framför allt vad det gäller tatueringar. Det är som att måla ett konstverk direkt på kroppen, som sedan kommer sitta där resten av ditt liv.

Jag har velat fram och tillbaka nu länge, länge och var ifrån början helt negativ till det överhuvudtaget, men har med tiden ändrat åsikt radikalt. En kille med muskliga armar och axlar och så några fina tatueringar på det så är vi iland. ;)

Skämt o sido, jag har som sagt varit lite velig om jag velat göra det på mig själv, på min kropp, och har haft två alternativ; på foten eller på insidan av handleden.
Och nu har jag bestämt mig, det får bli på handleden. Och jag vill ha något i stil med detta :

image77
Bilden lånade jag ifrån Izzas blogg, http://izabella.tjejsajten.se

Ska bara bestämma mig för vad det ska stå, så ska jag ringa och boka tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0