D day

Maha, otroligt länge sen jag skrev. Hänt en massa faktiskt.. har fyllt 18 år, är alltså en stor flicka nu, som mamma uttrycker det. Har varit på Spa med min kära mamma någonstans i Sverige, av säkerhetsskäl säger jag inte vart. (HAHA, mina vänner förstår nog). Och ja, helgen var helt underbar och vi spenderade massa tid tillsammans, hon & jag.

Har sen dess haft en skön vecka; lite cheerleadingträningar, lite mys med flickorna, lite kalas med släkten och för att avsluta en bra vecka så har jag umgåtts med en väldigt skön person och har mest legat och gosat hela helgen.

Hanns även med en tripp till Kalmar igår med Marcus, Jimmy, Nicke och min partner in crime Hanna :) Jag ringde henne när vi åkte ifrån mig för att hämta upp pojkarna och hon var klar lagom tills vi svängde förbi utanför hennes hus en kvart senare. Det kallar jag snabbt, och du gjorde mig glad som följde med. Du är underbar.

Vi lyckades med nöd och näppe hinna hem till gospelkonserten som ägde rum klockan sex. Men väl där var det så mysig stämning i kyrkan att jag glömde allt vad trött och förkyld heter. Jag älskar att sjunga! Och jag älskar att Lucy, min stjärna kom dit och kollade på oss. Att se hennes leende i publiken fick mig liksom att minnas.. minnas vad det är som faktiskt betyder lite extra här i livet. Vännerna, de gör mig till den personen jag är. Familjen, de är min styrka när det är svårt.

Tack Hanna, Malin & Lucia.

Kommentarer
Postat av: L

i heart you.

2008-02-09 @ 00:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0