Att tänka tar på krafterna

Massa tankar som snurrar i mitt huvud. Visserligen är jag en riktig tänkare, men ibland blir det lite för mycket. Det är inte själva tänkandet som är problemet, utan all energi det kräver. Och just nu när jag spenderat två veckor i sängen pga sjukdom så hade min kropp behövt den energin till annat än tankeverksamhet.

Nog om tankar, orkar inte skriva ner allt som rör sig i mitt huvud. Det har jag vänner, mamma & pojkvän till. ;)

Trivs grymt bra med min tillvaro just nu. Allt är faktiskt toppen. Har kanske lite att göra med att det är lov och min morgontrötta sida får sina behov fyllda, men det mesta liksom flyter på. Världens bästa vänner, som jag dock inte umgåtts så mycket med än, men jag vet att de finns där och bara det gör mig lycklig. Har en skön kille som ger mig stimulans inom det mesta och en underbar familj. Bah, jag är lycklig :)

Finns bara ett litet problem i paradiset.. jag och min kropp är inte alls bästisar just nu. Jag är svullen, känner mig tjock och jag funderar starkt på att sluta äta helt. Trivs inte alls i mig själv just nu. Mamma skyller på min stundande mens, men wtf.. får väl hoppas att det är så enkelt.

Ska sluta gnälla, är trots allt väldigt lyckligt lottad. Och har haft en otroligt mysig dag med mami, vi har shoppat och jag hittade massa fint.

XOXO (maha, Gossip girl inspirerat ;) Julie

Kommentarer
Postat av: Lucy

nu får du ta och uppdatera honey.

2008-03-08 @ 20:28:30
URL: http://luucy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0