Monday

Nu är jag äntligen hemma och awake! Dagen började med att en trött Julia släpade sig till skolan, efter att ha sovit knappt fem timmar. La mig vid tolv, men låg och rullade runt, ni vet sådär som man gör när man inte kan somna och inte hittar den perfekta sovställningen.

Sen blev det skolan några timmar, en fika med Hanna och sen stack jag hem och sov några välbehövliga timmar. Strax innan fem stack vi till veterinären och Björne Bus fick sin andra valpspruta. Gik galant med lite mutor ;)
Vi stack hem och jag lagade mat, ja gissa vad? Lax och sallad för mig. Jag är totalt insnöad! Men fisk är ju nyttigt så..

Nu bestämde vi oss faktiskt för att dra till gymmet tillsammans, himla bra att kunna göra två saker på en gång. Träna och spendera tid med honey. Ska springa och byta om nu!



                                                                                                                                              Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0