Think twice

En blogg som bara handlar om samma saker jämt, anser jag inte vara en bra blogg. Därför vill jag bara uppmärksamma er om något som inte har ett dugg med mig att göra..

http://mikaelakarlsson.spaces.live.com

Mamma, fru, dotter.. nyligen bortgången. Kvinnan skrev blogg under sina cellgiftsbehandlingar, morfindoser för att stilla smärtan och vardagliga saker som vilken mat de skulle äta till kvällsmat. En dag så tog det slut. Inga fler inlägg. Och så plötsligt ett inlägg, men inte skrivet av Mikkan, nej skrivet av en anhörig. Någons fru, någons mamma, någons dotter, hade dött. Det gjorde ont att läsa det, och utan att känna kvinnan tårades mina ögon och Marcus fick torka mina tårar.

Råkade gå in på Vimmelmammans blogg (som även hon kämpar emot cancern), och det var därifrån jag klickade mig in till Mikkans blogg.

Ville mest skriva detta för att uppmärksamma hur lyckligt lottade många av oss är. Keep that in mind.

Jag hoppas att Mikkan är uppe bland alla änglar, alla som kämpat och nu har fått frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0