spread your wings

dåligt med uppdatering, i know.

men min tid har gått åt till att äta det här..


och shoppa det här..

Undies, H&M. Bastoppar, H&M. Jeans, Bikbok. Väst med nitar och ?, Gina tricot. Bronze puder, Make Up Store.
Vintage väska, Dior. (Gaaash, kap på den!) Plus nya pearls och två hårband, även kallat pannband, mahaha.

julen har varit super, min ekonomi gick upp för en stund, men har minskat igen. jag har fått vackra saker att klä mig i och att göra saker med. smycken, skor, kläder, presentkort, inredning, pengar, väska till datorn och en massa annat. men framför allt det som stavas.. k ä r l e k. Tack familj, vänner och min älskade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julmaten har det ätits ordentligt av nu ;)

Älskar väskan baby, det är vad jag kallar riktigt kap. haha. och självklart var resten av sekerna super snygga :D

Tack för en mysig julafton <3

2008-12-27 @ 22:31:11
URL: http://hanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0