Onsdag

Nu blev det massa pics, men hinner inte skriva så mycket. Är nästan klar med allt till den fotografiska bilden. Ska bara fixa en bild till ikväll, så fixar jag resten imorgon på sista lektionen. Typiskt mig att alltid vara ute så sent med allt. Kanske beror på vissa omständigheter också.. men känner inte att jag har ro att ta det lugnt och släppa allt. Betyg, betyg, betyg!

Ska sammanställa enkäterna till median ikväll också, annars blir det rätt lugnt. Lite religionsplugg bara. Sedan blir det mat, mat, mat och städa. Tråkigt, men gör man det tillsammans blir det rätt mysigt och så går det fort.

Kom nyss hem ifrån en fika med Malin. Var så himla mysigt, med massa ljus, julmusik och kaffe med pepparkaka. Precis vad vi behövde, och det var så skönt att prata av sig och bara lyssna. Inga förväntningar och så blir det så skönt och avkopplande. Sweet.

Ska nog gå och bädda rent i sängen nu, överraska min älskling lite :)



Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, bevisa det Malin! ;)

2008-12-17 @ 23:05:30
URL: http://juliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0