No!

Ambitiös, in mys ass! Vaknar och mår lika illa som jag gjort föregående dagar den här veckan. Tänker att det nog går över, går upp och illamåendet  bara sköljer över mig. Blir både arg och panikslagen, har ju dagen fullspäckad med viktiga prov! Ringer mamma, gråter och kvider, ber om råd. Gör likadant med Marcus. Ja, för de som inte vet, så har jag spypanik. Kan inte tänka mig något värre, och känns som att jag vill dö varje gång jag mår illa.

Bestämmer mig för att försöka gå iaf, efter många om och men. Kommer nästan hela vägen fram och sen.... ja, ni förstår nog. Så vaknade för någon timme sen efter att ha slocknat i sängen så fort jag tagit mig hem. Fucking great day!

Ätit a-fil nu iaf.. magen känns lite lugnare, men illamåendet ligger kvar och moler i magen.

Tröstar mig själv med att leta inspiration till min balklänning. En bild börjar ta form i mitt huvud, och färgen blir nog klarröd. Tack och lov att jag har min pappas flickvän som är sömmerska. Lättare att förklara mina konstiga idéer för någon jag känner :)

Nu ska jag återgå till att vila och drömma mig bort till något bättre place där inte magsjuka existerar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0