Måndag

Okej, lite sent att skriva godmorgon kanske, men det känns nästan som att det vore morgon för mig. Sitter i pyjamasshortsen ifrån Paul Frank, en av Marcus stora t-shirtar, med håret i en toffs på huvudet. Oh lord, mitt huvud spränger.

Haft en riktigt lugn dag, legat i soffan och tittat på tv alternativt sovit, med lilla plutten på min mage. Mysigt. Pluggat en hel del också, fast inte så mycket som jag borde. Usch, får panikattack av allt jävla plugg. Man funderar ju på när lärarna ska förstå att våra resultat blir sämre om allt kommer på en gång. Almanackan är helt tjock. Hade inte riktigt behövt det här också just nu.. Men, nu ska vi tänka positivt!

Vi ska iaf åka en sväng till Möbelcenter nu när Marcus kommer hem, måste handla lampor och lite annat så vi blir klara med lägenheten snart. Känns mer och mer som ett hem faktiskt :) Ska laga mat sen när vi kommer hem, blir lövbiff med bearnaisesås och grönsaker. Börjar bli riktigt hungrig nu.

Ni skulle se Björne nu, han ligger och äter på röret till dammsugaren. haha. Tur att han inte är könsmogen än alltså ;)

Nu, clothes on! Puss


Slänger in lördagens jobboutfit.
Skinnkjol, transparent blus, strumpbyxor med synlig sömm baktill.

Kommentarer
Postat av: Hanniie

Kan ni laga för tre ? ;) Haha, låter riktigt gott gumman, saknar dig. Hoppas din dag vart bra!

<3

2008-12-01 @ 18:23:38
URL: http://hanniiepanniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0