Lördag

Galet dålig uppdatering idag, men har varit iväg till Kalmar precis hela dagen! Åkte ned med pappa och Marcus imorse för att julhandla lite. Mötte upp Lotta och lämnade pappa med henne, så Marcus och jag spenderade väl mest tid han och jag, men det var mysigt. Sen åkte vi hem till Lotta i Ljungbyholm för en middag, som var himla god och trevligt sällskap.

Har haft en bra dag, men har mått sådär. Vaknade med ont i magen och huvudet, och har haft det liggande latent hela dagen. Men nu verkar det ha börjat avta. tiden!
Lämnade Björne hos mami imorse, så när vi kom hem svängde vi förbi och hämtade upp vår lille prins. Passade även på att slå in  våra första julklappar med nyinköpt papper och fina band. Lite julkänsla har jag allt :)

Imorgon ska jag bara sova ut och ha det skönt. Tyvärr får det nog bli lite plugg också, men det tar vi i andra hand. Funderar skarpt på att lägga mig nu, Marcus och Björne somnade nyss på sängen, så det ser väldigt inbjudande ut att gå och lägga sig intill. Ja, så får det bli!



Puss hallon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0