Julstress

Oh my, nu märks det att det är julafton imorgon, inte för att jag har någon julkänsla direkt, men hetsen är igång. Idag blir det att städa här hemma i lägenheten, dra en repa eller två på stan med mamsen, hinna med en sväng till gymmet, sola och sen ikväll kör vi lilla julafton, då vi inte hinner med alla vi ska till på bara en dag. Så mamma och de fick offra sig.

De ringde dessutom nyss ifrån jobbet och undrade om jag vill jobba, men ärligt talat så hinner jag inte det idag. Vill få det lite julfint här hemma och hinna med allt annat också.

Var ute nyss med bäbisen, och jag blev lurad av att solen lyste, det var riktigt apkallt! Hoppas det är så imorgon med.  Björne har förövrigt krånglat sig in under soffan, förstår inte hur han lyckas komma in men han är ju rätt petite. Knashund :)

Nu, en snabb frukost. Sen dammsugaren!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0