Godmorgon!

Tisdag morgon och jag sitter nu påklädd och har just ätit en skål med a-fil och egenkomponerad müsli. Really yummie ;) Ska till skolan snart, börjar vid halv elva och ska bara sminka mig först. Är rätt seg idag, har en sådan där orosklump i magen. Antagligen för allt plugg som behöver göras..

Ska iaf jobba i eftermiddag, och det är ju alltid trevligt. Dock har jag kommit fram till att det nog inte blir så mycket mer av det nu innan jul. Jag måste börja sätta mig själv och skolan först.
Har förresten börjat äta enligt LCHF- dieten (lowcarbhighfat), den är så himla omtalad och när jag läste om den så lät det som att den skulle passa mig. Massa grönsaker, kött och allt nyttigt fett. Bara dra bort alla carbsen och sockret, and it's on! Fast.. lussebullar och pepparkakor innehåller väl inte så mycket socker va..? xD

Funderar på att bestämma mig för att ta tag i allt plugg ikväll när jag kommer hem efter jobbet. Lika bra att ha det överstökat liksom. Får se om energin tryter när jag kommer hem, annars blir det jag som sätter mig med böckerna resten av kvällen.


Nej, nu måste jag gå och sminka mig annars blir jag sen. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0