Fredag

Nu kan jag äntligen pusta ut! Haft två engelska prov, varav det ena var för Cambridge kursen och det andra Engelska C. God damn, det muntliga för kvinnan ifrån Cambridge fick mig att våndas och hela Malins hals var helt rödflammig. Förstå att vi var nervösa. Men jag hoppas att det gick bra, svårt att säga då hon som lyssnade bara satt och hummade och nickade lite då och då. Jag hade velat ha lite hejarop och uppmuntrande ord. Men nej, helt stiff.

Har idag annars bara tagit det lugnt, myst med min lilla plutt och varit och solat. Skönt och välbehövligt för mitt stressade huvud.

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt och äta lite mat och så.


Gammal bild ifrån i somras, midsommarafton på Öland. Mitt hår är så långt! Åh, saknar det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0