Shake the fat away

Har jag nämnt att min lover ska med oss till Kreta nu i maj? ;) Känns som att det kommer bli den bästa semestern någonsin.

Och ja nu laddar jag inför detta, träningen är igång och kosten är något nyttigare än vad de senaste månadernas matintag varit, (godis, mat av det fetare slaget och läsk, allt i en salig röra). Känns bra att ha satt lite fart på fläsket och när träningsvärken börjar bita mig i röven vet jag att jag är på rätt spår!

Har även fått med min partner in crime i planeringen, så nu kan sommarkroppen för 2008 börja ta form.

Nu blir det plugg, senare Body Pump och Step Up. Here we go!

image78

Lite pepp, lite inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0