Horror at the mansion

Haft en helt underbar dag, legat i solen största delen. Sov dessutom till tolv, vilket jag nog behövde. Trots att jag somnade vid tio igårkväll. Galet skönt iaf ;)

Satte mig precis för att plugga lite geografi som vi har prov i på fredag. Kunde inte sätta mig tidigare för ut ur min bok kröp en äckelstor spindel och bara satte sig där, mitt framför datorn. Pussy som jag är så skriker jag först, kommer på att jag är ensam och att skrika utan att någon hör är pinsamt, så tystnar tvärt. Ringer min räddare i nöden, han sitter i lastbilen. Ingen hjälp i syne och jag vägrar döda den själv. Så slutar med att jag står och psykar den jäveln i närmare en halvtimme tills det att pappa anländer hem ifrån jobbet.

Julia pustar ut och intar sin plats framför datorn. Livet går vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0