Flyttmania

Tänkte fortsätta bloggandet för kvällen med att berätta att jag och min sötnos varit och kollat på diverse lägenheter de sista två veckorna. Detta mina vänner, är en utmaning. Tänk dig den mest kräsna människan i världen, gånga denna med två och voíla Marcus&Julia. Att hitta den perfekta lägenheten är svårt. Men idag var vi på visning nummer tre, så supercentralt att det inte går att komma närmare affärerna och stan då vi praktiskt taget bor på Flanaden. En gammal killkompis som skulle flytta kunde vi konstatera när vi klampade in i stackars Eriks ostädade lägenhet. Inga vuxenpoäng till dig där inte, Erik! ;)

Får väl tillägga att det är Marcus som ska flytta, inte jag. Men vi har undertiden vi tittat och letat insett att vi ständigt pratar i vi-form och kom härom veckan fram till att när han flyttar så flyttar i princip jag också in. Två för priset av en ;)

Imorgon får vi iaf besked, så i helgen bär det troligtvis av till Mio för shopping, big time.

Positiv respons på fem röda ? Jo jag tackar ja, Sofia :) Skönt med folk som tror på en.

image79
 
Sovrum, badrum, kök och vardagsrum.. Heltidsjobb att inreda, oja!


Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0