Bortsprungen Julia ?

Hon är hittad!

Vart jag hållit hus ? Mjaa, inte så svårt att gissa om du hade vetat hur snygg och underbar pojkvän jag skaffat mig ;)
Blir väldigt lite tid över till att sitta vid datorn, då annat har prio ett. Men here we go, jag ska skärpa till mig.

Kan meddela att jag ska ev. skriva krönikor för Nyheterna/Östran i sommar, vilket känns som en liten sporre till att ta tag i bloggen. Vilken chans det känns som, få sina texter publicerade!
Har min kära media-lärare att tacka för detta, och trots att jag kan störa ihjäl mig på denna veliga och aningen stirriga läraren så tror jag i grund och botten att han är en god själ. Om än på ett lite medianskt vis, med en touch av jag-är-bäst-i-världen-på-mitt-jobb- attityd. So what? Go, Stefan!

Lovar härmed mig själv att uppdatera minst en gång om dagen, punkt.

Kommentarer
Postat av: Sofia N

Fan va nice gumman :D
Det här har jag väntat länge på, nu ska det ske ;)
Puss

2008-04-21 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0