Taking it slow

Har varit hemma nu i två dagar, dötrist som vanligt. Men igår hade jag så ont att jag bara tjöt hela dagen, så mami ville att jag skulle vara hemma idag med. Lilla mamma.. :)

Jaja, har iaf hunnit plugga lite matte, målat naglarna lila och skickat iväg en jobbansökan. Funderar även på att dammsuga nu när jag mår lite bättre, så min mami kan få bli lite glad.

Måste iväg in till skolan sen iaf och hämta mina spanska böcker så jag kan göra läxan tills imorrn, annars kommer jag få smisk av spanskaläraren , haha.
Oh, saknar mina tjejer så! Ska bli mysigt att umgås o sova med dem hela helgen, wieho. :)

Imorrn blir det en hel massa träning, först Bodytoning, följt av Fatburner och sist Pilates. Hrm, tre timmars träning, vad ska mami säga? ;P

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och pluggisch lite mer, so long!

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0