På hyllan..eller?

Jag har insett att jag inte har tid att skriva i bloggen, därav den utmärkt kassa uppdateringen. Men varje dag ser i stort sett ut på samma vis: jag vaknar, äter två ägg, gör mig iordning, drar till skolan. Spenderar hela dagen i skolan, åker hem, gör iordning mellanmål att äta innan träningen, drar till träningen runt fem (lite olika från dag till dag). Spenderar ca. två timmar med konditions- eller styrkepass (oftast båda) och sedan åker jag hem. Väl hemma äter jag havregrynsgröt och om jag orkar pluggar jag. Efter detta stupar jag i säng som en klubbad säl. Och såhär håller det på dag efter dag..

Så var finns tiden att blogga? Jag funderade först på att klona mig och ha en klon som uppdaterar flera ggr om dagen, men insåg att det skulle bli krångligt i längden. Tänk om JAG skulle vilja skriva, skulle den andra Julia låta mig göra det då? Njae.. det där skippade jag nog.
Men så mindes jag med ett leende på läpparna och med ett ljus i ögonen; helgerna. De förlovade helgernas land. Då och där kan jag blogga, och då uppdatera om hela min vecka på en gång. How simple is that? :)

Så idag när jag bloggar gör jag det endast för att upplysa om hur inläggen kommer bli producerade. Haha, så freakin' interesting!

Igår var det nån temadag kallad "Framtidsresan", hur fancy låter inte det? Men det handlade tyvärr om skogsindustrin. Tyvärr, som sagt, tänkte vi. Men tji fick vi när vi fick en helkul förmiddag med lite allt möjligt, såsom frågesport, leka journalister/forskare/regering i frågor gällande produktion av kommande varor gjorda av trä och fibrer. Jag och min grupp var forskare och vi vann med våran idé om skönhetsprodukter ifrån växtriket. "Beauty of Nature" var vårat namn och vi fick juryn att älska oss. På tal om ingenting, alltså.. ;)

Idag har det inte hänt så mkt, shoppade lite i stan med tjejerna. Blev en röd mysklänning med dragkejda och en stickad grå poloklänning. Me liky! Har även tränat, gick först på Bodytoning vid fem och efter det var det Fatburner som höll på till sju. Jag var sjukt trött när halva passet gått, har nog blivit lite mkt träning den här veckan, men det gör inget! :)

Nu sitter jag hemma och äter mi lovely havregrynsgröt, borde nog plugga lite mer på de 130 glosorna vi har i engelska. Men får inte missa Idol om five minutes!

So long! Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0