Life goes on, and on, and on.. (:

Jag är så sjukt dålig på att uppdatera, ursäkta&förlåt! Men det har varit ganska mkt nu på sista tiden, både i skolan och hemma.
Jag har tränat nästan varje dag, eller nej det har jag faktiskt :) Mkt pass på gymmet men hunnit springa tre- fyra ggr under veckan också. Känns som att jag kommit in i en skön bana med mycket träning  och mycket frisk luft! Me liky!

En stor sak som förändras när man gör slut är att vännerna och familjen tar mer plats, och det uppskattar jag som bara den! Mer tid över för de som är de bästa på att få mig att må bra. It's priceless!
Har även mer tid över för skolan och att träna, vilket är en stor del av mitt liv just nu.

Går och funderar på höstkläder, skor och jackor.. Känner mig förväntansfull inför just de momenten, speciellt skorna. Funderar på ett par fina ifrån Vagabond med rågummisula och snörning, eller ett par knähöga skinnstövlar som det bara står mitt namn på. Återkommer om detta!

Slutade vid ett idag, så drog hem och gick ut i skogen och sprang min vanliga runda, den långa av dem :) Väl hemma blev det bara en snabb dusch och sen svida om till träningskläder igen för att bege sig till gymmet för Body Pump. Härligt!
Sen hämtade papi upp mig och vi åkte och handlade lite inför veckan och helgen. Åkte hem efter det och lagade mat, blev fläskfilé med vitlökstagliatelle och en massa god sallad med avokado och tomater, mums!

Imorrn ska jag nog in till stan med pappa en sväng, kolla det nyöppnade Skopunkten och kanske göra några skoinköp. På kvällen blir det myskväll med tjejerna då vi ska fira Lucys birthday! :D Ska laga tacos, se skräckisar och för en gångs skull bara ta det lugnt! Äntligen en helg av lugn tänker jag, men vi lär ju dra ut till slut ändå, om jag känner oss rätt.

Nu blir det nog en promenix med min kära vän och hans bladdrande mun, tihi.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0