Tid

Hej hej!
Nu blev det ett ganska långt uppehåll igen, mest för att jag hade ett stort geografiprov i torsdags vilket jag pluggade en del till. Tror att det gick ganska bra, skrev på allt och var ganska nöjd med svaren. Men man vet aldrig..

Har fikat nästan varje dag den här veckan, på Coffee House, det har alltså blivit väldigt mkt snack och en del kaffe. Lucy & jag börjar fastna. Drack faktiskt både igår och imorse. Känns som en skön vana, att dricka en varm kopp kaffe istället för att äta på något.

Igår.. vad ska jag säga ? Så fruktansvärt galet alltihop. Går inte att beskriva, och nej det är alldeles för privat för att skriva här. Men Malun är den modigaste personen jag känner, puss på henne!

Tog steget idag, som jag så länge gått och förberett mig för.. Det tog hårt, inte bara på dig. Det kan jag lova! Men det blir väl bättre, tiden läker väl alla sår? Jag undrar  det jag, men hoppet ska ju vara det sista man förlorar.
Ge mig tid, ge dig själv tid. Tid, tid, tid.. Allt handlar om tid.

Fler saker pressar i huvudet på mig, baah! Jag hatar att vänta, hatar att inte veta. Lucy peppar mig, säger att det löser sig. Men sådant vet man inte, får panik.

Ska antingen festa eller ta det lugnt med tjejerna ikväll. Men först blir det att äta middag hos Malin, där hon och Samuel ska laga supergod kyckling. Yummie! Looking forward to it.
Nu ska jag kolla upp vad jag ska bära för outfit ikväll, oh jag vill så himla gärna!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: L

pfy vad skönt att du kommer hem imorgon & du måste uppdatera, faktiskt!

2007-10-30 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0