Sweet fall

                   image17




Underbart höstväder, skön sol som värmer och vackra röda och gula löv som singlar ner och virvlar runt på marken. Jag älskar den här årstiden!

Veckan har varit skön, mkt fika med mina flickor och mkt kikande i butiker på stan. Dock inte alls mkt träning, kanske ingen ork? Har sprungit ett par kvällar nu, men det är så fruktansvärt kallt ute. Jag blir helt stel i kroppen. :S

Imorgon är det skolfotografering, och efter det slutar vi, antagligen runt halv ett. Sweet!
Hela helgen ska jag vara "husvakt" vilket inkluderar att jag har ansvar för våra bebisar, Joppe och Sanna.
 Men imorrnkväll smiter jag nog iväg till Mia och har en myskväll med Katta, Mia, Frida, Louise, Emma, Malun, Lucy och Hanna. Blir nog lite mat &tv elr film. Sounds good to me!

På lördags morgonen är det ännu en gospelövning, Hanna och jag ligger ju lite back så kan verkligen behövas inför Tysklands-resan. Faktiskt riktigt kul att sjunga, trots att jag måste gå upp klockan åtta på morgonen.
Kvällen spenderas med mina favourites, Lucy, Malun och Hanna. Vi ska bada i jacuzzin, göra ansiktsmask och laga mat för hela slanten. It will be great, as usual. Blir nog även lite filmer, troligen skräckisar ?

Nästa vecka drar alla prov igång innan höstlovet, shiiat no time for anything but studying!

Nu ska jag smörja in mig och sussa, pusshaj

Kommentarer
Postat av: Lucia

älskar dig.

2007-10-05 @ 07:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0