Hemkommen

Ja, äntligen hemma! Eller nja, hade nog kunnat stanna ett tag till, men alltid skönt att komma hem. Har spenderat fredag till onsdag (idag) i Tyskland. Har varit därnere med gospelkören och ja, jag finner inte ord för hur kul vi har haft!

Jag var inte alltför pepp precis innan vi åkte, men det ångrar jag djupt, den här resan har varit helt underbar. Fantastiska människor, med fantastiska musikegenskaper och så hade jag med mig mina sötnosar Kattis och Hanna :) Kan det bli bättre?
Fick veta igår att kollekten i alla de fyra kyrkorna vi haft konserter i hade uppgått till 32 000 kr. Det är ju helt otroligt att folk kan skänka så mycket pengar. Dessa pengar fick sedan vi som en gåva ifrån de tyska kyrkorna vi varit och sjungit för. Och det måste ju faktiskt betyda att vi var så bra som alla sa :) Är stolt över att vara med i Sveriges största gospelkör med sådana bra sångare/sångerskor och otroliga musiker (fanns även mindre otroliga..).

Vi bussade iaf ner till Tyskland och jag trodde att jag skulle drabbas av både det ena och det andra, men resorna hit och dit gick bara bra. Vi fick tid att shoppa i Lübeck, och vi hade tillgång till ett superstort vattenpalats och fick prova på Tysklands underbara nudistkultur.. not! Uscha, vissa håriga, skalliga tyskar borde nog tänka över hur de sitter i bastun. Hrm :S
Under resans gång har man inte bara lärt känna en massa nya människor, jag har faktiskt lärt känna mig själv på ett annat sätt. Vet hur jag fungerar i just en sådan situation och hoppas inte att jag går på sådana enkla trick fler ggr.

Måste bara ge en eloge till Sandra, du är den starkaste av dem alla! Du skrattar trots att tårarna bränner i ögonen, och du får alla runtomkring dig att må bra. Jag hoppas att den som sårar dig kommer inse en vacker dag vad denne gick miste om. Kärlek till dig!

Vet inte mer vad jag ska skriva, har gått ner två kilo då jag inte ätit annat än godis, en och annan kaka eller macka och druckit kaffe på det. Dock hoppas jag att jag får tillbaka aptiten som nu avtagit helt, har kroppen kanske ställt in sig på att inte vara hungrig för att den inte fick mat? Haha, stackars min mage.

Saknar Malin och Lucy, min älskade tjejer. <3

Får uppdatera mer ingående om hur dagarna har sett ut och hur jag haft det, lite senare. Måste smälta alla nya intryck och glömma sådant som ligger och gnager på hjärta&hjärna.

Måste bara säga att jag blev sjukt glad av att få veta att min kusin är tillsammans med Ida, tihi :) Sötaste paret i stan, helt klart. Ska ringa honom och skälla för att han inte sagt något :P

Nu blir det duschen och sen troligtvis ta det fruktansvärt lugnt, har sovit cirkus 4-5 timmar per natt och hållt igång dagarna i ända, så jag har nog anledningen till att mina ögon faller ihop, där.

Puss & peace,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0