Alone with the kanelbullar

Hej hej!
Skolfotot idag gick bra och resten av dagen förflöt lugn och ganska relaxed all over.
Har nyss vaknat efter en två timmars nap i soffan bland alla mjuka kuddar.

Innan jag somnade sa jag puss & hej till min älskade mami och hennes companion, då de tu
nu reste iväg till huvudstaden för att hälsa på alla gamla vänner. Unfair, säger jag.
Men antagligen välbehövligt för dem båda efter allt..

Så nu är jag alldeles ensam i vårt bautahus, på nio rum, två toaletter och ett kök. Haha, boored? Me? Noo.
En söt kissemiss har sussat med mig iaf, och varit ett ganska trevligt sällskap. Och jag ska nog ta en runda med vovven nu medan det är ljust. I love to walk in the woods!

Jag har ätit en massa av mammas bullar idag, minst nio stycken! Okej att de är minismå, men min mage är helt full. Och så mjölk på det, yummie! Fast när jag tänker efter så lär det bli det enda jag äter idag, jag pallar inte laga mat och de andra skulle äta pizza vilket jag inte är så sugen på. Så då gör det inget om jag är full bullar :)

Nu ska jag iaf klä på mig lite mjukisar och Uggisar och bege mig mot skogen.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0