Yada, yada

Feeling good, no, feeling great actually! :) Haha, vet inte varför, allt bara känns bra. Trots det stundande matteprovet.. Äsch, det kommer säkert gå bra, peppar peppar!

Har solat idag igen, känner mig lite mindre blek och lite mer fräsch. Fick även den söta satinjackan av papi, visserligen i utbyte emot ett vg på provet.. men iaf, det löser sig :) Blir nog invigning på den imorrn.
Jag funderar hårt på att gå ut o springa ikväll igen, men känner att jag nog borde lägga den timmen på pluggandet istället. Får se, beauty or brains, bara att välja. Eller ta båda ;)

Sovmorgon imorrn med, wonderful, puss på dig Stefan! Känns som att jag haft det varje dag hela veckan? Okej, jag ska inte klaga..
Pratade med Nicke påvägen hem ifrån solariet, o vi kom in på silikonbröst. Vi har pratat om det förut och han vet min åsikt. Velat ha det i flera år, men ja.. Han fick mig att tänka om lite. Vill jag göra det för min skull eller för andras skull? Kanske något jag borde lista ut innan jag låter någon sätta kniven i mig.

Fick förövrigt tillbaka naturkunskapsprovet idag, eller fick veta resultatet iaf. Och det var till min förvåning bra, skrev inte på typ tre frågor så trodde att det gick åt helvete, men se vad fel jag hade. Hon trodde mkt väl att jag kunde ha ett mvg i slutet av kursen. Wiieho!

En hel del snack som vanligt ifrån min sida, men som många vet tycker jag om att prata. Gärna snabbt och utan att andas också, haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0