Wonderful

Åh, älskar mitt liv! Älskar människorna i mitt liv, min mamma, min pappa, mina vänner, mina djur. Oh :)

Gårdagen spenderades mest med mina älsklingar Lucy och Malun, saknat dem rejält! Innan jag mötte upp dem lunchade jag, pappa och brorsan på Lilla Krogen och det blev pasta med havets läckerheter i hummersås för min del. Moaw! ;)
Tog en nap efter det i min egna sköna säng, men drog mig in till stan för ett möta tjejerna runt halv tre.

Vi tog först en fika, kaffe är min nya drog (!), och tog sedan en sväng på stan. Jag hade inte tänkt göra något annat än sova den kvällen, då jag inte sovit nämnvärt många timmar under de senaste fyra-fem dagarna. Men ack så fel jag hade, vi bestämde oss för att dra på fest i en hyrd lokal. Och sagt och gjort, fick skjuts av Söder och Ekan, strange namnes?, och var allmänt glada när vi kom fram. Möttes dock i dörren av en desto mer tråkig stämning, 20 pers som satt och snackade vid ett långbord? Mjaaae, inte direkt vad vi tänkt oss. Så vi hälsade runt på lite folk men ringde sedan vår tidigare eskort för att be dem hämta upp oss. Vi åkte sedan runt och flummade lite, eller vi tjöt av skratt, dragna som vi var och de fnissade åt oss i framsätet. Galna? Vi? Jadå ;) Sen blev det hem till Lennie och de följde med in o spelade GTA och vi skrattade åt Maluns bravader :)

Pratade med Rickard i tele i x-antal timmar senare under natten, och kan mkt väl ha sagt både det ena och det andra som kan ha misstolkats eller kommit ut på helt fel sätt. Men han verkade ändå rätt glad när jag pratade med honom idag. Fick t.o.m ett gulligt sms :)

Skulle fikat med Sandra idag, men blev lite hattigt alltihop då min telefon var stendöd och det inte fanns någon laddare inom laddningsavstånd. Men tillslut ringde hon mig hem och jag blev glatt överraskad när jag hörde hennes röst i andra änden efter att jag kastat mig ut ur duschen för att svara i telefonen.
Vi pratade nån halvtimme, om ditt och datt. Och framför allt om svin till män. Baah på det! Men skönt att prata med en person som vet lite bakgrundsfakta. Stay strong iaf, sötnos!

Stack hur eller hur till Kalmar med mami runt halv fyra och spenderade lite tid med att leta skor där. Våra munnar gick i ett och det var så otroligt skönt att få höra sin mammas åsikt om saker och ting. För när jag grubblar för mig själv så blir jag inte klok på det! Tack för en underbar eftermiddag <3 Blev dessutom de svarta stövlarna ifrån Vagabond jag pratat om. Kändes bra och 1300 kr för ett par höga skinnstövlar kändes som hittat kom vi båda fram till.

Måste även tillägga att min mamma är friskhetsförklarad, och tack, TACK gode Gud för det! Får tårar i ögonen av tacksamhet.
Vill berätta för er att min tro har återkommit under den här resan, har fått se hur Gud och hyllningen till Gud kan förändra någons liv. Har alltid varit kristen, hela min familj på båda sidorna går i kyrkan och firar högtider som är relaterade till kristendomen, men jag har på något sätt lagt undan den delen av mitt liv.. Vet inte när det hände, men nu har det återkommit starkt. Dock tror jag även på ödet, men tror att det är Gud som bestäm vilket öde jag har osv.

Nog snackat, imorrn blir det att lämna tillbaka lackleggingsen, tyvärr! De var för stora, trodde aldrig att jag skulle säga det. Men de hängde i midjan och runt låren! Blev sjukt besviken, och blev än mer besviken när jag insåg att det var minsta storleken. Får fortsätta jakten på de perfekta ;)
Blir även till att färga håret imorrn, skönt att få lite mer liv och glans igen.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0