Weekend

image39
Mia Phung & jag bredvid fotouställningen


Har haft en väldigt bra helg so far, mkt mys med flickorna och även en del mys med familjen.
Och ja, jag vet, jag har inte skrivit på typ en vecka. Men jag har ingen lust att berätta vad jag gjort i veckan, vill leva i nuett och då skriver jag om helgen istället. :)

Igår var det Öppet Hus på Oscars, vår del av gruppen hade vårat pass mellan 9.20-12.00. Vår uppgift var att stå vid fotoutsällningen och agera väldigt vetande gällande våran linje och vår tanke bakom utställningen.
Jag skrev x-antal presentationer till bilderna, men blev tillslut ganska nöjd. Och det var även Stefan, blev glad av hans beröm. Att skriva är ju ändå min grej, så att misslyckas hade varit tråkigt.

Tidningarna kom och jag som gillar att prata tog till orda när Oskarshamns Tidningen skulle intervjua oss. Var intressant att höra vad de frågade osv, det är ju det där jag ska hålla på med sen! Måste samla på mig inspiration och vetande i ämnet.

Efter allt det där gick vi in till stan, och vid det här laget hade även Matilda joinat oss. Det blev en fika på Coffee House, med en hel del skratt och blickar hit & dit, (Lucy, min böna ; ) men även seriöst snack som gjorde oss all lite deppiga. Får gå till Shalom och ge en stöttande hand till honom, tjejer!
Sen blev det en promenix hem för mig, och jag spenderade ett par timmar framför datorn och med att göra mig iordning.
Runt åtta skulle vi mötas vid Cecil, och även då blev det en promenix in för mig (ingen snäll papi hemma som kunde skjutsa).
Vi satte oss, beställde, skrattade, åt, skrattade lite till. Malin och jag hade väldigt kul påvägen till toan, på toan och påväegn ifrån toan. Ge mig! :D Sammanfattningsvis så har jag nog inte skrattat så mkt på länge, (utan alkoholhaltigadrycker i blodomloppet vill säga) och kvällen var super. Enda som var riktigt be, var att Lucy fattades. Och det gör mig arghhh! Men älskar henne iaf.

Vi drog hem till mig efter detta och tittade på en riktigt kass skräckis, ifrån 80-talet ? :S Jaja, efter det blev det Råttatouille. Kanske stavade rätt ? Taha. Hann inte se så mkt innan de blev hämtade, men ska se klart den idag tänkte jag.
En lång natt var det igår iaf, väldigt lång..

Idag vaknade jag vid ett, eller iaf tillslut. Har nyss ätit frukost och har duschat. Körövning vid kvart över fyra, annars inget annat inbokat. Trivsel med alla sköna människor då!

Nu ska jag torka håret & sminka mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0