Natten

Haha, ja vilken natt sen. Vi somnade vid.. fem? Men nu har jag sett Chuck & Larry iaf. Så sjukt kul film, precis min humor. Men ja, iochmed viss alkoholhalt i blodet kanske jag inte minns hela filmen. Så får nog ta och se den igen someday soon.

Kom hem vid ca. halv tolv imorse och var duktigt trött, men la mig faktiskt inte. Städade mitt rum lite grann och sen spenderade jag några timmar i tele med Rickardo. Vilken kille, mer utseendefixerad än jag. Men även dubbelt så söt ;)
Efter lite slösittande vid datorn tog jag tog i mitt liv, och en milslång löprunda i skogen var lösningen. Dock hann det bli både mörkt och sjukligt kallt, men jag flög fram och kände mig som Pocahontas när hon flyger med vinden och löven. Löven stämde iaf in på verkligheten..  Taha.

Väl hemma blev det en varm skön dusch, och sen god middag bestående av bulgur och fläskfilé som min kära papi och bror tillagat. Smakade mums ! Mina duktiga kockar, vad vore jag utan dem ? <3

Vissa samtal man får på lördagar skulle jag gärna skippa.. bara ta bort dem och låtsas som att det aldrig hände. Blir ledsen och arg på samma gång, förstår han inte att jag vill bli lämnad ifred? Verkar vara väldigt svårt. Men skönt att prata med pappa om det, han förstår ju ändå honom med. Många onödiga tårar som fällts pga en person som vägrar ge sig. Hrm.. :S

Sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0