Lovely

Idag ska jag bara helt enkelt redogöra för vad jag har gjort under dagen, inget mellansnack och inga avhopp ifrån ämnet. Haha :)

Dagen började med att jag var trött, grymt trött. Lite för mkt telefonpratande under natten, huh? Men tog mig upp relativt snabbt, in i duschen och duscha varmt varmt för att komma ut till ett ännu varmare rum, busig som jag är hade jag satt på värmeskåpet (A). Gjorde mig iordning och allt sånt där kraffs, åt en halv frukost då min gröt innehöll noll salt , typ, och därför resulterade i äcklig fjuttsmak. Var iaf klar vid tjugo i åtta, och bestämde mig för att till skolan.

Sagt och gjort, jag gick och insåg hur skönt det är att bo precis på lagom avstånd till stan o skolan, inte för långt men tillräckligt för att bli en bra promenad. Ipoden gjorde mkt för att promenaden skulle bli trivsam, och Stone Sour gjorde mig på skönt humör även idag, haha. Obsession? :P

Skolan och allt gick bra, slutade vid ett och drog mig in till stan med Hanna. Hon skulle köpa strumpbyxor och jag skulle sola. Så jag lämnade av henne då hennes ärenden var avklarade och stack ner till gymmet för att sola. Himmelskt, var var det var! Älskar att bli lite sådär fräscht brun och härlig. Jag hatar vinterblekheten de flesta har under det här halvåret, det är hemskt. Tacka vet jag turkarna, de är bruna året om! Haha. Så det här blir det fler ggr. :)

Väl hemma pluggade jag faktiskt lite matte, tro det eller ej, men ja det behövs så att säga. Allt annat kan jag säga att om jag pluggar får jag mvg, men matte, det är tyvärr en helt annan femma. Här snackar vi om ansträngning på hög nivå.
Rickard ringde efter nån kvart och underhöll mig i nån halvtimme. Sen kom pappa hem, och ja, jag ville något som inte han ville och vi tjaffsade. Och när jag blir arg då tar jag till saker som jag kan ta ut min ilska igenom.. dammsugaren. Det bästa redskapet för mitt humör. Så jag dammsög hela huset och var ilsken som ett bi, var dock lika arg när han kom hem igen så det blev ingen kvällsmat för mig då jag surade i min säng. Fjant? Hell yeah!

Ska plugga lite mer matte nu strax, sen blir det Ugly Betty och DHW. Efter allt tv-tittande blir det en löprunda. Det var helt underbart igår, och jag hoppas att det blir lika skönt idag. :) Peppar, peppar!
Mitt mål är här om snart tre veckor, ska det lyckas ?

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0