Kulturnatt & snönatt

Igår var det Kulturnatten, en ganska mysig temanatt med invigning av Oskarshamn i ljus osv. Mkt uppträdande och mkt folk på stan, vilket brukar resultera i en skön stämning. Gårdagen var dock lite av ett undantag, det var pissväder! Regn blandat med orkanvindar (viss överdrift) och så snö på detta. Underbart..not.

Åkte in sent iaf, ville inte missa SAS-konserten som var vid elva. Men iochmed att vi är erfarna av dessa konserter så visst vi att man är tvungen att börja köa en timme innan. Så vi ställde oss där vid ca. tio och redan då var kön lång. För att ge er ett hum om hur populärt det här är, så kan jag säga att det var mkt folk som inte ens fick plats eller fick komma in, trots att Forum är ganska stort.

Nog snackat om onödig skit.. första snön inatt då, iaf som jag sett när den singlar ner. Lite julkänsla, mkt kyla.

Jag är så himla besviken och ledsen, jag anstränger mig av hela mitt hjärta för att leva upp till det hon vill. Men inget är bra nog, och att visa att jag blev besviken var tydligen totalt fel det med. :S Oh, jag blir så ledsen. Och sen viss saknad på detta också.. Jag får panik!

Egentligen borde jag inte skriva sånt här här, jag vet det.. Folk läser och får en helt skev bild av mig eller bildar en jobbig uppfattning som kan vara svår att ändra. Men jag skiter i vilket!

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0