Insikt

Dagen har varit skön, som alltid. Mina dagar blir ljusare och ljusare, trots att höstmörkret sänker sig över vår lilla stad. Brighter days are coming, som sagt :)

Fikade med Sandra, pratade länge om ditt och datt och insåg väl både det ena och det andra. Insåg främst att jag har det bra som jag har det, och insåg hur fruktansvärt töntigt det är att jag velat ha fejkbröst. Ibland blir jag inte klok på mig själv, jag har ju redan fina bröst som är mina egna! Usch och usch.

Alex, Stefan, Linn och skåningen (taha, alex även han) slog sig ner hos oss och det var trevligt. Fick höra en del om Stefans Usa-resa, och ja jag ska titta på bilderna, haha :) Blev efter det bara än mer sugen och peppad på att åka dit och kanske spendera resten av mina unga år där. Han beskrev livet där exakt som det är i alla collegefilmer man sett. Wiieho, precis vad jag önskade!

Var förövrigt ganska kul att höra att merparten av dem hade blogg och skrev regelbundet. Alltid skönt att höra att man inte sitter och skriver om sitt liv som  en annan tönt, alldeles själv. Haha, den här stan  alltså.

Vill bara att Lucy ska veta att jag saknar henne, vill att hon ska komma hem och vara sådär skönt utvilad och ha haft det underbart och träffat en massa härligt folk. Min älskade sweetbum! <3

Nu ska jag fan, ursäkta språket, lära mig matten. Pallar inte känna mig som en blåst fiskmås! Man kan ju missta mig för en dum blondin, men man ska fan inte få ha rätt om den saken. Jag är bättre än så!
Blir en löprunda sen, jag har fasen fått kläm på det här nu, mål i sikte så att säga ;)

Malun, hoppas att du inte känner dig åsidosatt, älskar att vara med dig!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är INTE trög, snarare tvärtom!

2007-11-08 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0