Idétorka

        Ikväll är det fest som så många andra lördagar, skillnaden är bara att det är Halloween. Och ja jag vet det är egentligen Alla Helgona, men ikväll ska vi fira Halloween. Och jag har nog gått och tappat allt vad fantasi heter, tråkigt nog. Men för att göra det enkelt för mig funderar jag på stora Hollywood-lockar a´la Marilyn Monroe och så röda läppar, en vippig klänning och push-up på det. Enkelt och bra, kanske en aningens tråkigt, men är man ute såhär sent får man skylla sig själv, taha.                                        


                                                      image29
                            Fullkomligt underbar bild på Monroe, går det att inte tycka att hon är vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0