A day off !

image40
Jag, Lucy & Malun innan avresa till Kalmar. <3


Idag hade vi kompledigt ifrån i lördags, vilket gjorde att vi tjejer blev sugna på en tripp till Kalmar. Sagt och gjort, vid nio satt vi på bussen. Var framme runt halv elva och spenderade timmarna i affärer och skrattandes på en pizzeria. Låter kanske inte så classy, men alla var sugna på pizza idag. (Lägg märke till att jag orkade en hel barnpizza!)

Dagen var iaf härlig, precis som alla andra dagar med de bästa. Och den fortsatte lika bra när jag kom hem, vilket bara blev en snabbis, då jag nästan direkt drog iväg till gymmet. Blev ett pass BodyPump med Hanna och efter det lite träning i gymmet, haha. "Träning".
Jaja, nog om det. Hanna och jag bestämde oss för att gå hem, & ja det är en bit till Saltvik. Skulle följa med henne hem till Malin för att låna lite kläder av Malins kära syster Jessica, puss på henne för det! Påvägen cyklade Lennie ifatt oss och vi tog sälle. Fryskallt var det! :S

Hemma hos Malin var det varmt & skönt och vi pratade en massa om Jessicas kommande bebis och allt möjligt för den delen. Det var mysigt :) Mina bästa på samma ställe + en go tjeja till. Och en Lennie, haha. ;)
Som förvörigt frågade Malin om jag varit lesbisk?! Hahaha, det var det roligaste jag hört! Jag som är galen i boys, taha.

Papi hämtade mig sen, orkade inte gå hem också. Var skakis i benen av alla benböj på träningen, haha. Skönt att ha en pappa som alltid är snäll och hämtar och alltid finns där för mig. <3

Nu ska jag sussa, duschade nyss och sa natti till mina sötnosar. Är dötrött, så puss haj!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Du är nog segast i världen på att uppdatera din blogg ;)

2007-11-27 @ 18:34:53
URL: http://mindypum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0